Eigen uitgaven

Op deze pagina vindt u diverse foto's van de kerk Maria van Renkum en onze uitgaven.

Ons magazine ziet er fraai uit

In september werd een magazine van 24 bladzijden in he kader van het 100-jarig bestaan van ons kerkgebouw vrijgegeven. Dit betref een initiatief van de Stichting Maria van Renkum. Je kunt erin lezen over 1200 jaar katholicisme in Renkum, bezienswaardigheden in en om ons kerkgebouw, over bedevaarten en vrijwilligers. Ook werd alvast een vooruitblik getoond m.b.t. georganiseerde activiteiten van de laatste jaren. Dit met het oog op een uitgebreid fotoboek met teksten (192 pagina’s), dat eind 2023 verscheen. Het magazine zelf werd gratis verspreid, zodat zeker alle ingeschrevenen van de geloofsgemeenschap Renkum-Heelsum binnen enkele weken een exemplaar tegemoet konden zien. Woon je niet in Renkum-Heelsum en wil je het magazine ontvangen? Dan kan dat. Dan betaal je in ieder geval de portokosten van 5 euro. Giften ter bestrijding van de drukwerkkosten worden op prijs gesteld.
St. Maria van Renkum rek.nr. NL53 INGB 0009 0098 81