Om zeker niet te vergeten…

Gezocht: anekdotes, voorvallen, herinneringen, bijzonderheden of wat dan ook, die mensen hebben meegemaakt en te maken hebben met onze kerk te Renkum. Voor een boekwerk is dit soort informatie juist leuk, omdat het gaat over menselijke ervaringen. Het zou mooi zijn wanneer in het kader van het 100 jarig bestaan van de kerk te Renkum in 2023 een boekje of een magazine verschijnt waarin het niet alleen gaat over  de fraaiheid van ons kerkgebouw met bijzonderheden, maar vooral wat mensen in het gebouw of in contacten met geloofsgenoten enz. hebben beleefd.

Wie wil ons  een ervaring op papier aanreiken? Het hoeft taalkundig niet geweldig te zijn. Als er gebruik van wordt gemaakt, dan wordt het t.z.t. netjes teruggekoppeld voor een  akkoord. De bedoeling is dit jaar gegevens te verzamelen om eind volgend jaar met een publicatie te komen.

anekdotes

Fotomateriaal is meer dan welkom. Dat kan digitaal in een hoge resolutie of door gewoon een foto tijdelijk af te staan.

Ook zoeken we mensen, die eventueel iemand eens willen interviewen en dat op papier zetten. Het immateriële erfgoed van geloofsgenoten is het waard om vastgelegd te worden.

Mail uw verhaal naar: stichtingmariavanrenkum@outlook.com  of bel: 0317314957.