Op de pagina vindt u diverse producten.

Een leuke set van ansichtkaarten

Te bestellen: een leuke set van ansichtkaarten over ons kerkgebouw en wat er zich in en om de kerk afspeelt. In een set zitten 10 verschillende fraaie kaarten, die je kunt verzenden, zelf houden of weggeven. Een mapje kost € 7,50 en wordt gratis in de gemeente Renkum bezorgd. De ansichtkaarten kunnen ook als set per post naar je toe verzonden worden, dan kost dat € 11,00. Vergeet bij het overmaken van een bedrag niet te vermelden: ansichtkaarten en het afleveradres. Losse ansichtkaarten zijn te koop voor € 1, 00 per stuk. Het Rek.nr. is NL53 INGB 0009 0098 81 t.n.v. Stichting Maria van Renkum.

Leuk om zelf te hebben of weg te geven!

Vignetlepel Maria van Renkum
Een Maria van Renkum lepeltje uitgevoerd in alpaca, schitterend, is verpakt in een luxe doosje met op de keerzijde een informatie sticker en kost 9,95 euro per stuk. Met verzendkosten e.d. is de verkoopprijs 14,95 euro. Tip: niet met de vaatwasmachine schoonmaken. Met de hand wassen dan blijft de kwaliteit altijd goed!
Bestelformulier Marialepel

Afbeelding Marielepel

Marialiederen van ons kerkkoor op cd

Marialiederen vertolkt door het Renkumse koor bestaande uit een groot aantal volwassenen o.l.v. de dirigent Hans Gelderman. Een prachtige cd met 19 Latijnse en 5 Nederlandse liederen waaronder het fraaie Renkumse “Maria gezegende vrouwe”  is te koop. De opbrengst komt geheel ten goede aan het onderhoud van het Katholieke kerkgebouw, dat onlangs de status van monument kreeg. U bent vrij te geven wat u wilt, maar de ondergrens is tien euro. Het bedrag kan overgemaakt worden op rekeningnummer NL53 INGB  0009 0098 81 t.n.v. Stichting Maria van Renkum onder vermelding van het bezorg- of verzendadres. Een mooi cadeautje om weg te geven of zelf te houden. De Stichting, die het kerkgebouw voor de gemeenschap wil behouden wenst u veel luisterplezier en dankt u voor de aanschaf!

CD Caeciliakoor